maandag 3 december 2012

Sorry...

Sorry dat ik de laatste tijd weinig post. We zitten in een heftige periode. We zijn druk met Sinterklaas, gisteren mijn verjaardag gevierd en ik help mijn moeder om de kerstkadootjes in te slaan. Het is druk en rommelig, maar ook gezellig en fijn.
Maar het meest heftige is dat we een paar weken geleden te horen kregen dat mijn lieve schoonpaps ongeneeslijk ziek blijkt. Het is afwachten of we in maanden moeten denken, of hopelijk wat langer. We weten het niet en de tijd zal het leren. Maar dit maakt me op het moment niet echt in staat om veel te posten of veel te handwerken. Mijn hoofd zit vol met belangrijker dingen, nu.
We koesteren alle fijne momenten met elkaar. Zo'n bericht zet alles in een ander licht. Het zet je met de benen op de grond en je beseft weer extra waar het om draait in het leven; dit blijft toch echt gezondheid, liefde, je vrienden, je familie. En bij elkaar zijn, genieten van elkaar, de kinderen en kleine dingen.