zondag 23 september 2012

Nummer 2 af.

De tweede sidewalk sjaal is ook af. Nora wilde deze heel graag hebben dus ik hoefde nauwelijks nog te haken want voor haar was hij al groot genoeg. Ik vind de kleur prachtig, zeker bij haar blonde jaren.
Verder was het een lekker weekend. Gisteren klussen gedaan en vandaag met zijn allen ontbeten en daarna lekker met Julia oefenen met de fiets. Ze kan nu grotendeels ook zelf opstappen en wegrijden. Dzarna zijn we nog even in een speeltuin geweest. Het zonnetje scheen zo lekker.
Later op de middag zijn we bij vrienden geweest alwaar een wijnproeverij was georganiseerd voor biologische wijnen. Ook dat was erg gezellig. Lekker bijgekletst met lieve vriendinnen die ik al veel te lang niet had gesproken, lekkere hapjes en prima wijnen. Ik heb nu gigantische hoofdpijn maar ik neem aan dat dit niet daardoor komt haha, het waren 5 kleine, beschaafde slokjes. Maar lekker naar bed zo.
Morgen wolletjes scoren bij de Lidl, dus ik moet er op tijd bij zijn.:-)
Hier Noor met de sjaal.