zaterdag 22 september 2012

1 af.

De grijze sidewalk sjaal is af. Zie vorige post voor foto. Excuses voor de slechte kwaliteit foto. Het is op dit moment de enige manier om foto's te plaatsen aangezien de computercrisis hier steeds nijpender wordt. Niets doet het meer,  behalve mijn tablet en 's avonds maakt die geen goede foto's. Zucht.
Sander is al aan het zoeken naar een nieuwe, dus hopelijk gaat het binnenkort allemaal weer beter.
Afgelopen week was een zeer produktieve week, wel een drukke, maar heel fijn. Onze kleerkast is uitgemest, 3 vuilniszakken weg. De salontafel is uitgemest, de grote kast beneden, de lades onder de tv etc. Heerlijk! Sander heeft vandaag alles naar het stort gebracht, nogmaals op de steiger gestaan om de goed te repareren (het bleef toch lekken), de steiger weer uit de tuin gehaald etc. Heerlijk, bijna overal is het weer netjes en uitgezocht en opgeruimd.
Vanmiddag heb ik nog even een geweldig goede slag geslagen; ik heb 6 nieuwe eetkamerstoelen besteld. Ik zou geen nieuwe kopen, met de kittens op komst, maar op de site van een landelijke woonwinkel zag ik leuke stoelen, voor 10 euro per stuk. Chroom buizenframe, witleren zitting/bekleding (kunstleer natuurlijk, maar joh...). Heilig ervan overtuigd dat dit niet kon voor 10 euro per stuk, dus ik gooide een stoel in mijn ' virtuele winkelwagen' , voerde het aantal 6 in, deed er verzendkosten bij om het thuis te laten bezorgen, en het bedrag werd nog geen 70 euro. Ik had wel verwacht dat dit bedrag zich ergens zou aanpassen, maar nee. Bestelling gedaan, betaald, alles bevestigd gekregen, inclusief de vermelding wanneer we de stoelen kunnen ontvangen, dus voor nog geen 70 euro heb ik 6 stoelen. En het is een gewone, gerenommeerde zaak, (zoals gamma, karwei, leenbakker, kwantum, ikea etc) geen gekke internetshop of wat dan ook.... Ik ben benieuwd! Volgens mij hebben ze zelf misschien een fout gemaakt met de prijs of zo, want dit is wel erg weinig. Een uur later waren ze ook van de site verwijderd.
Hoe dan ook, de stoelen heben we nog niet, maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet komen. Ik hou jullie op de hoogte!
Maar voor dit geld zitten wij er weer knap bij, want de oude stoelen zijn echt op, en als de kittens misschien ergens hun nagels in gooien of zo, heb ik er geen pijn van, dan zien we over 1 of 2 jaar wel weer verder, voor nieuwe. Voor dit bedrag had ik nauwelijks plastic krukjes kunnen kopen! Het zou toch mooi zijn...
Nu nog een bank zien te kopen voor 30 euro of zo, haha, want die is ook toe aan vervanging.

ps Van de week de eerste koolmeesjes gezien in mijn vogelhuisje. Ze beginnen het door te krijgen! Leuk.