zondag 13 mei 2012

Fijne moederdag

Gisteren hadden we een feestje van een vriend die 40 werd. Het tuinfeest was meer dan gezellig en uiteraard bleven we weer hangen en gingen als laatste weg. Ik had me nog zo voorgenomen op tijd naar huis te gaan, maar de uren vliegen ineens voorbij, als je het naar je zin hebt. Tegen half 5 vanmorgen gingen we naar huis! Oeps, dit is natuurlijk een beetje laat. De meiden werden om 10 uur terug gebracht door opa en Sander zou dan met hun een ontbijtje maken.
Is er iets geweldigers dan om wakker gemaakt te worden door je 4 schatten, met ontbijt en kadootjes? Sander en ik kopen voor elkaar niets op dit soort dagen, dat hoeft ook niet voor mij. De maaksels van de kinderen is meer dan genoeg, en ik ben ten slotte ook hun moeder, niet die van Sander. Van Julia kreeg ik 2 kadootjes, 1 van de peuterspeelzaal en 1 van het kinderdagverblijf. Bof ik nog even! Eind mei is dit over! Ik kreeg een potje, mooi geverfd met snoephartjes en een mooi versierd doosje met een mooie ketting (met zelfgemaakte kleikralen), van Annabel een verjaardagskalender, met leuke spreuken over moeder. En van Nora een door haar zelf gemaakte zeepketting. Zo leuk!
Dat voelt dan toch heel speciaal hoor, moeder zijn. Oké, dat gevoel hield enigszins op toen manlief weer in slaap viel en ik met de kinderen naar beneden ging. Om 13 uur heb ik hem maar wakker gemaakt. Ik vrees dat dat het was voor vandaag, maar dat geeft niets.

Dit zag ik toen ik wakker werd.