woensdag 25 januari 2012

Tegenvaller deel 2

Kom net bij de huisarts vandaan, aangezien de pijn in mijn knie dusdanig heftig is, dat ik gisteravond nauwelijks op 2 benen kon lopen. Aan en uitkleden (lees sokken en broek) doet zoveel pijn dat Julia me gisteren heeft geholpen. Ziet er toch ook sneu uit hoor, als je als gezonde (nog enigzins) jonge vrouw geholpen moet worden door een smurf van 3!
Er is waarschijnlijk niets met mijn kniebanden of knieschijf, maar hij is wel flink gekneusd. Heb nu Diclofenac en moet rust houden. Wat uiteraard niets voor mij is, maar heb me dus ziekgemeld voor vandaag en morgen. Wat uiteraard vooral deze week heel slecht uitkomt, werktechnisch gezien, ivm een al zieke collega. Voel me echt heel ongelukkig en schuldig nu, maar het gaat echt niet. Ik krijg Julia morgen niet eens op het kinderdagverblijf, aangezien ik niet kan autorijden of fietsen. Nou lekker dan, zou morgen naar de Lidl aangezien daar morgen prachtige katoen in de aanbieding komt, met haak- en breinaalden etc. Moet Sander morgenavond maar op pad sturen hiervoor.
Kortom, het is gelukkig niets ernstigs maar wel heel onhandig. (en pijnlijk...)

Overigens is Julia nog steeds erg blij met mijn tebbelet, zoals zij het noemt....