dinsdag 15 januari 2013

Nog meer kaartjes.

Ook voor de andere meiden heb ik kaartjes gehaakt. In roze voor Julia, in felblauw voor Annabel. Leuk om te doen. Redelijk snel klaar, leuk effect.
Ook heb ik nog een tablet sleeve voor Annabel gemaakt, in dezelfde kleur blauw, van een restje Zpagetti, Ztringz, Noodles of t-shirtstof, hoe je het noemen wil.
 
Hier ligt inmiddels sneeuw. Net als bijna overal in Nederland geloof ik. Het ziet er wel heerlijk en gezellig uit. Het is wel jammer dat alles dan weer zo omslachtig gaat; snowboots aan iedereen, sjaals, wanten, mutsen, sloffen mee voor op school, want ze kunnen uiteraard niet met snowboots in de klas zitten, met alle smeltende sneeuw. Fietsen lukt niet, dus overal naartoe lopen. Ja, met de auto kan ook, maar die gebruik ik liever ook niet als het niet nodig is met dit weer. Ik vind rijden geen probleem hoor, als het moet, maar sneeuwvrij maken, krabben, opppassen voor gladheid etc. dat doe ik liever niet als het niet hoeft, zeker niet voor school, die nog geen 10 minuten lopen is. Maar goed, omslachtigheid nemen we op de koop toe. Het ziet er prachtig uit en het is heerlijk koud met weinig wind dus niet klagen! Lekker!