dinsdag 13 november 2012

Vloerkleed

Annabel wil graag een andere kamer. Nu is haar kamer zo klein dat je er weinig anders mee kan dan nu, maar de accessoires kunnen we wel veranderen. Ze heeft nu blauwe gordijnen en een blauw vloerkleed.(je) Ik heb van een bol aquablauw xl-garen een kleedje gehaakt. Voor het mooie had hij een slagje groter mogen zijn, maar misschien kom ik nog een ander leuk kleurtje tegen en haak er nog wat omheen.
Het staat wel lekker fris.

Julia bleek gisteren ineens ziek te zijn. Spugen, koorts, verkouden, overal pijn etc. Zo sneu, dus die lag voor jaffa op de bank. Jojo dacht ik ga er lekker bij liggen. Schattig he, of ze het voelen, die poessies.
De kittens worden groot, trouwens. Wat gaat dat snel joh. Ze zijn wel echt enorm leuk. Heel gezellig om die beestjes om je heen te hebben. Het is heerlijk naar ze te kijken als ze samen spelen.

Donderdag mag Annabel met 7 klasgenootjes naar de kindergemeenteraad. Zij moeten dan een idee (die de leefomgeving verbetert) gaan verdedigen, presenteren, bediscussieren met elkaar etc. Dit doen ze met nog 3 andere groepen scholieren. Uiteindelijk zal 1 groep winnen en zij krijgen dan 4000 euro om dit idee uit te voeren. Annabel is helemaal hyper de pieper. Als zij iets leuk vindt is het voor een groep praten. Ze vindt het heerlijk als iedereen naar haar kijkt en luistert. Van wie heeft ze dat? In ieder geval niet van mij, haha, want ik doe het stiekem vanachter een schermpje. Maar ze heeft er erg veel zin in. Ze eten daar, krijgen een buffet of zo, een hele belevenis in ieder geval.
Ach ja, toen ze 6 was kletste ze haar opa al helemaal klem en onder tafel in een discussie (tot zijn grote frustratie). Hij zei toen al dat ze enorm kan argumenteren en beter advocaat kan worden later. Nu moet ik toegeven dat dit inderdaad waar is. Ze kan l****en als brugman, dat kind. Af en toe sta je echt met je mond vol tanden, dan ben je echt klem gepraat. Misschien is dit haar talent wel haha! Ze is verbaal in ieder geval erg sterk, dat wel!
Ik laat nog wel weten hoe het was.