zaterdag 4 februari 2012

Ballentent....

Ik zit op dit moment in de ballenbak, genaamd Ballorig. En dat word je er van, ballorig.....
Maar voor het kinderfeestje van je dochter doe je alles he. Ik zei al tegen Sander, volgend jaar gaan we bowlen, kunnen wij ook nog mee doen. maar goed, Noor wilde dit heel graag, dus prima. Godzijdank hebben ze hier gratis Wifi, dus wordfeud en bloggen en andere internet-mogelijkheden zijn er genoeg. Dus ik vermaak me wel. De 6 meiden zijn lief, vermaken zich opperbest en kunnen we straks afvoeren van vermoeidheid, maar dat is prima. Om 18 uur krijgen ze nog friet, en ijs, en daarna gaan we huiswaarts.
Ik moet eerlijk bekennen dat het een ambivalent gevoel geeft:-)  Het is heerlijk dat we de deur uit zijn en je thuis geen troep hebt of van alles moet verzinnen, van de andere kant voelt het een beetje of je je er makkelijk vanaf maakt. We hebben eigenlijk altijd feestjes thuis gevierd. Toch vind ik het ergens ook wel jammer dar we nu thuis niets gedaan hebben. Ja, kadootjes en cake versieren. Maar ik vind het ook altijd wel leuk om thuis van alles te verzinnen. ( zal ook wel te maken hebben met het ego-strelende superieure gevoel dat het geeft als je je in duizenden bochten hebt gewrongen, en de kinderen hebben enorm genoten... voel je je toch een beetje supermoeder, ach, wijt het maar aan een kleine behoefte aan goedkeuring, af en toe.)
Maar de meiden vermaken zich superbest, dus dat is het belangrijkst toch?