vrijdag 9 december 2011

Nieuwe aanwinst

Mijn  voorraad wol is een eind heen, dus een goed excuus voor nieuwe wolletjes.
Ik ben helemaal 'into' rondbreien op het moment, dus even een probeerseltje van mijn nieuwe wol. Een hele mooie gemeleerde in roze, paars, grijstinten, en een paar glimmertjes. (Met een metaaldraadje er in, zo schattig!).
Tevens op de foto mijn heerlijke handwerkhoekje, met uitzicht op de tuin, alwaar mijn duivenpaar zich ongans eet de hele dag. Een heerlijk plekje nu de computerkast daar weg is. Wat een verbetering en wat kan dat lekker voelen niet? Opgeruimd, meer licht en een lekker plekje. (Heb moeders er vorige week ook menig handwerkuurtje zien doorbrengen!).

Dit was een oude grote footstool, die op zolder nogal in de weg stond. De bekleding is donkerblauw, dus daar heb ik tijdelijk maar even een deken overheen gegooid, moet er nog iets voor bedenken. (haken of naaien, ik weet het nog niet...) maar voorlopig gaat dit prima zo! Ernaast mijn handwerkmandje met mijn katoentjes en handwerkattributen, die elders weer gruwelijk in de weg lagen. (lees; naast de bank, half onder de salontafel, dus ook dat is weer opgeruimd nu.)
Word ik blij van, heel blij.......