vrijdag 9 december 2011

nog vergeten...

Overigens moet ik er bij zeggen dat manlief en ik vandaag 17 jaar bij elkaar zijn, (hoezo vliegt de tijd?) en dat man vanmorgen te horen heeft gekregen dat hij is geslaagd voor een zeer belangrijk examen! Hij mag voortaan CISSP achter de naam zetten. (certified information system security professional, als ik het goed heb!) Dus een kado (lekkere fles whiskey, heeft hij wel verdiend) en gebak staat klaar voor vanavond! Top Meesje, je bent een kanjer en we zijn trots op je!
Moet er dus ook bij zeggen dat hij de week voor het examen eigenlijk erg beroerd was, ziekig en koortsig, en tijdens het 6 uur durend examen ook, dus helemaal chapeau voor hem!
Ik ben echt apetrots dat hij dat 'weer even' flikt.
(en ik hoop nog eens minstens 17 jaar bij hem te mogen blijven!)
Reden voor feest hier vandaag!