maandag 24 oktober 2011

kon het niet laten...

Ik heb nog 2 wip-jes liggen (work in progress), maar ben toch maar alweer aan iets nieuws begonnen. Ben dol op de combinatie van roze en grijs, dus heb bijzondere granny's gevonden, die bijna kanterig lijken. Ze worden uiteindelijk aan elkaar gehaakt met lichtroze, dus dat ziet er dan nog mooier uit. Bel dr vestje moet nog af, maar ik zie toch echt niet hoe die in elkaar moet...... en Nora's deken moet nog af (ripple stitch), maar das zo'n groot project, dat doe ik lekker in stukjes. Af en toe een paar toeren, dan weer wat anders...
Ik moet er wel voor waken dat ik mijn andere dingen wel afmaak, anders heb ik straks 20 halve dingen liggen..
Kom er wel achter dat ik dol ben op granny squares, dat zijn heel motiverende kleine projectjes, wat echt stimuleert om af te maken.

Zag van de week in de stad weer 3 prachtige nieuwe haakboeken! een vvv-bon (die al bijna een jaar in mijn handtas zit, maar die we steeds vergeten) brandde er bijna uit... Maar ik heb me kunnen beheersen, ben over 5 weken jarig, en weet dan niks te vragen.... maar oh oh oh, wat heb ik die graag!!!!!! 1 boek heeft allemaal verschillende granny's, en ideeën ermee, de andere zijn boeken met figuren/patronen/vogels en nog meer bloemen, blaadjes etc. Leuk voor de heb!
Ga nog maar even door met de deken of het vest......