vrijdag 26 augustus 2011

plantjes

De eerste plantjes staan er in, en oh wat genieten we! (moeders en ik). 4 keer naar het tuincentrum geweest vandaag, Julia viel bij de derde keer in slaap en sliep bijna door in het karretje, maar Nora bleef onvermoeid meerennen met ons. (Op dit moment wil ze botanicus worden of zo, erg geïnteresseerd in plantjes. voor zolang het duurt haha)
Hoe dan ook, drukke dag maar wat is dit leuk om te doen! Eindelijk na maanden zien we het opknappen en mooi worden!
En daarbij, voor het eerst in mijn leven ben ik in het bezit van een boom, een heuze grote boom; de amberboom gomball, en hij wordt 2,5 tot 3 meter hoog, maar de bol blijft enigzins binnen de perken. (hoeven we het licht binnen niet aan te doen als ie erg groot zou worden).


Het is natuurlijk nog niet klaar, moet nog veel meer in, en als de meubels er in staan is het pas echt aangekleed.
Ook hebben we mooie haken gekocht voor aan de schutting, waar vogelvoer, vogelhuisje of plantebak aan kunnen hangen. (nu nog kijken of ik Sander zo gek krijg om ze op te hangen, hij heeft een lichte schroeffobie in zijn hout... zo niet, reken ik graag op vrijwilligers die dit voor me willen doen.) En ach, anders doe ik het zelf, hangen zullen ze!