zaterdag 2 mei 2015

Ik schaam me.....

Ik schaam me diep omdat ik al zo lang niets van me heb laten horen! Maar op de een of andere manier blijft de tijd vliegen
Ik weet het? Ik heb het vaker gezegd, maar het is echt zo. De ene week na de andere gaat voorbij en voor je het weet ben je ineens weer een maand verder... of bijna 2!
Op het werk is het druk, met de kinders is het druk, Sander is net terug van ruim een week Amerika, dus ik was alleen, druk. Maar ondanks alle drukte blijf ik tijd vrij maken voor mijn handwerk hoor! De pixeldeken voor Annabel is klaar. Ik heb zelfs bijna alweer een nieuwe deken voor Nora klaar! Maar daarover een andere keer.
Eerst het grote tada..moment van de pixeldeken! Hij is zo mooi geworden! 625 vierkantjes, met Caron simply soft. De deken is ruim 130 x 130 geworden. Een beetje raar, een vierkante deken. Maar hij werd zo groot en vooral zo zwaar dat ik er bewust voor heb gekozen het zo te laten.
En hij is prachtig zo!
Nou goed, daar komt ie.....
TADAAAAAAA!