zondag 27 oktober 2013

Meer tapestry haakwerk.

Ik geef het toe; ik ben enigszins verslaafd aan het raken aan tapestry haken. Ik vind het erg leuk om te doen en het resultaat is geweldig!
Mijn etui is af. Ik gebruik hem denk ik maar voor mijn cloverhaaknaalden. Die passen niet in mijn genaaide haaknaaldenetui. Kan mijn schaartje, centimeter en naalden erbij. Dit neemt wat handiger mee naar de wekelijkse haakavond. Nu kwak ik altijd alles los in een tas en zoek me vervolgens ongans.
Ik vind het zo leuk dat ik maar weer aan een nieuwe ben begonnen.

En ik heb ook nog maar wat kerstballen gemaakt vandaag. Hele kerstige dit keer. In rood/wit en groen en zilver.
Blijft leuk. En lekker snel klaar. (nou ja, relatief dan he, gaat alsnog ruim een half uur tot drie kwartier per kerstbal in zitten en dan zijn deze van een kleiner formaat).
Lekker, als de klok een uur terug gaat. Dan heb je echt het gevoel dat de dag zo lekker lang duurt. Ik lag gisteravond redelijk vroeg op bed na een hele dag in Beverwijk te zijn geweest, op de zwarte markt daar. Erg genoten, maar best vermoeiend! Dus vanmorgen was ik al lekker vroeg wakker en uitgeslapen en fit. Heerlijk! Afgelopen week heeft best goed gedaan geloof ik. Morgen gaan we weer, in het stramien, het keurslijf, van school, sporten, clubs, op tijd, op tijd, op tijd etc. En de komende weken zitten bomvol. Meer dan bomvol.... Oh hemeltje, hoe gaan we dat allemaal doen?
Nou ja, ik bekijk het maar per dag. En de meeste dingen zijn ook wel leuk hoor! Maar druk is het wel.... workshops geven, werken, Kreadoe, kerstmarkt (met alle voorbereidingen..) en nog meer dingen. Ook wat mindere, maar we zien het allemaal wel. Adem in, adem uit..... ik bekijk het per dag...