dinsdag 22 oktober 2013

Afgelopen dagen...

.....Heeft Julia op school een tekenwedstrijd gewonnen van groep 1/2. Wat werd beloond met een gouden penseel. Deze wedstrijd werd gehouden in het kader van de Kinderboekenweek. Wat was ze trots! Ineens moest zij op het podium komen en ging met alle winnaars op de foto. Voor de oudere kinderen waren er gouden en zilveren griffels, voor de kleuters was er een zilveren en gouden penseel.
......Ben ik heerlijk met vriendinnen naar de bioscoop geweest. Naar de film Chez Nous. Een Nederlandse film. Wat een heerlijke film! Ik heb erg genoten. Waarna we heerlijk hebben nagezeten en gekletst. Met een lach en een traan, gezien alle grote verliezen die we op zo korte tijd hebben geleden.
......Heeft Annabel heerlijk paard gereden, hadden wij het weekend weinig/ geen afspraken.
Kregen we gisteren bij de supermarkt 98 zakjes met stickers dus kan Julia een volledig stickeralbum vol gaan plakken.
.....Bakten Nora en Julia een heerlijke cake.
.....Hebben we de bovenverdieping flink aangepakt en eens goed opgeruimd en gestoft/gezogen.
.....Hebben de kinderen heerlijk vakantie waarbij we erg weinig moeten en veel mogen.
.....Heb ik heerlijk en veel gehaakt.
 Kerstballen
Sneeuwvlokjes

De komende dagen.....

.....Rommelen we lekker verder en genieten van de rust, even een weekje zonder sport en clubs.
.....Werk ik dondermiddag en vrijdag en tot die tijd geniet ik lekker!
.....Gooien we lekker een grote bak Lego op tafel.
.....Genieten we van het mooie herfstweer.
.....Ga ik nog veel meer haken en rommelen.

Best lekker, even een paar dagen rust. Even niet zo veel moeten. Even onthaasten.