vrijdag 2 augustus 2013

Dat was heerlijk!

Onze 3 weken vakantie zitten er weer op. Helaas. Wat gaat dat toch snel!
Maar wat hebben we het heerlijk gehad. De eerste week zijn we op camping Harfenmuehle geweest. In de Duitse Eiffel. Op deze camping zijn we vaker geweest. Het ligt in het edelsteengebied van Duitsland. En wat is het daar mooi! Op de camping kunnen de kinderen iedere ochtend edelstenen zoeken in de beek. Dit blijven ze leuk vinden. En in de omgeving staat alles in het teken van edelstenen. Markten, winkels, noem maar op. Overal struikel je er over. Het weer was geweldig. We hebben geen druppel regen gehad! Mijn ouders kwamen een dag later met hun camper. Dit was zo gezellig! We hebben heerlijk gewandeld, gerelaxed, gehandwerkt en gelachen. De eerste dag nog even niet; toen waren Sander en ik te druk met ruzie maken. Haha! We waren blijkbaar erg hard aan vakantie toe! We maakten ruzie over van alles! De route, welke navigatie we zouden gebruiken (zijn Garmin GPS of de TomTom die ik kreeg van mijn vader). Uiteraard zijn we inmiddels nog steeds ervan overtuigd dat onze eigen navigatie het beste is, maar dat heb je wel eens. We kregen ruzie over hoe de caravan moest staan, over het opzetten van de voortent of alleen de luifel.... Het was verschrikkelijk. Gelukkig hadden we dit na 2 dagen gehad en kwamen we beiden tot rust. Die we, gezien de heftige tijd, ook echt wel nodig hadden! Achteraf konden we er om lachen hoor. Maar we hebben elkaar nog nooit zoooo niet leuk gevonden! Het scheelde enorm toen mijn ouders kwamen. Dat klaarde de lucht weer wat haha!
De tweede week zijn we naar Luxemburg geweest, alwaar onze vrienden stonden met hun dochters. Ook dit was weer een topweek! We hebben elkaar goed leren kennen en dat ging geweldig! We hebben zo gelachen en de meiden hebben het zo heerlijk gehad met hun 2 dochters! Hele dierbare herinneringen, aan beide weken!

Uiteraard heb ik veel gehaakt in de vakantie. Dat hoort er bij. Ik heb voor mijn 12-jarige heerlijke puber een topje gehaakt. Het is een patroon uit een boekje maar ik heb het zelf passend gemaakt en enigszins aangepast.
Eigenlijk wil ze liever geen zelfgemaake dingen meer aan, maar hier was ze toch erg blij mee!



En inmiddels hebben we 2 van deze truitjes in bestelling. Want ja!!!!!!
Onze webshop is sinds gisteren officieel open!
Dat is spannend niet waar?
Alle produkten in de webshop kunnen ook op bestelling naar eigen wens gemaakt worden. U roept de maat en de kleur en wij proberen het te maken. We zijn erg druk. De vakantie is net een paar dagen voorbij en we hebben al weer 4 orders uitstaan. Lachen.

En vorige week hebben we onze bestelling opgehaald bij een mooie handwerkwinkel hier in Hoorn; Schouten Handwerken. Misschien bij liefhebbers bekend?
Op ons aanraden zijn ze begonnen met de verkoop van Caron Simply Soft! De heerlijke acryl uit Amerika! Dit is echt zo'n fijn garen! Heel mooi, met een glansje en heel zacht. En het kan in de wasmachine op 40 graden en in de droger, zeggen ze. (Die droger heb ik dan nog niet uitgeprobeerd. Durf ik toch niet..)Maar het moet kunnen.
Wij hebben toen als eerste bestelling 60 bollen Caron afgenomen. Deze bestelling hebben we vorige week opgehaald bij Schouten. Ik moet zeggen; er is een hoop werk van gemaakt! Wilbert had voor ons onze bestelling in een mooie doos ingepakt, met strik en deze hebben we feestelijk geopend, onder het genot van een glaasje bubbels!
Hier is een youtube filmpje van gemaakt. Leuk voor zijn blog, het mijne, onze webshop, binnenkort zijn webshop etc. Dit is de link:

http://youtu.be/Eb2Tnr4YTRY

Haha, dat huppeltje van mij! Ik wist niet dat er nog gefilmd werd! Echt idioot, maar ja, toe maar...

En onze webshop! Dit is het adres:

metdubbeledraad.nl

We zullen nog een hoop bobbels op de weg tegenkomen, maar daar leren we van!
We hebben inmiddels al een hoop geleerd kan ik wel zeggen! Tjonge, dat valt nog niet mee, zo'n shop opzetten. Maar wel heel leuk om te doen!