vrijdag 26 april 2013

Waar blijft de tijd?

En waarom zitten er niet meer uren in een dag? Ik ben momenteel heerlijk druk. Ik vermaak me enorm en krijg er veel energie van, maar er zitten echt te weinig uren in een dag.
Vorige week heb ik extra gewerkt. Dus veel van huis. Zaterdag had Annabel haar partijtje. Een slaapfeestje. Waarbij uiteindelijk helaas 1 meisje last kreeg van heimwee en ik haar om 1 uur 's nachts naar huis heb kunnen brengen. Annabel heeft 3 glazen gemold, 1 vriendin stond in het glas, 1 kreeg dus heimwee en ging naar huis, bijna allemaal hebben ze wel gehuild om het een of ander, ze waren druk, gingen pas tegen 3 uur slapen, hebben met popcorn gegooid en waren om 7 uur weer wakker. (in wilekeurige volgorde dan..). Kortom, het was een enorm geslaagd feestje en ze hebben zich enorm vermaakt. Echt! Zo hoort het op een slaapfeestje. Het was erg leuk. Ik was ook wel wat moe op zondag, maar dat geeft niets. Dat weet je.
Verder ben ik met een vriendin met van alles bezig. We hebben een webshop (nog niet open) en willen onze handwerkprodukten gaan verkopen. Alles is nog in een beginstadium en in ontwikkeling. Ook hebben we nog meer (grootste) plannen, maar daarover vertel ik als het iets concreter is.
Nu moeten we natuurlijk veel dingen gaan maken om de shop te vullen, maar daar komen we nog niet echt aan toe omdat we afgelopen week een boel bestellingen kregen van ouders van school. Met name vaasjes en windlichten, maar er is nog meer interesse, in een boel andere dingen! Dit is natuurlijk meer dan geweldig! En zo leuk om te doen, maar het betekent dat we ons nu even 3 slagen in de rondte haken! Haha. Ik kom bijna nergens meer aan toe hier thuis! Zondag gaan de meidne met hun nicht naar opa en oma. Ze hebben er zo'n zin in! En ik kan me dan even een paar dagen onbekommerd op huis en handwerk storten. Heerlijk.
En dan ga ik er eind volgende week achteraan, naar Limburg. Ook daar heb ik enorm veel zin in. (Ik vrees wel da tik oma aan het haken moet zetten haha, om produktie te draaien!) Dit vindt ze geen probleem denk ik. Ook zij presteert heel goed onder druk. Dat vinden we meestal wel heerlijk!
Hier even een paar plaatjes van de dingen die ik aan het maken ben/heb gemaakt)
 Een heerlijk zachte babybal
 Een schattige beanie, voor 4-6 jarigen
 Een setje met vaasje en windlichten
 Nog een vaasje
 En Nora met haar gitaar op de voorspeelavond. Eindelijk konden we eens horen wat ze met die gitaar kan, inmiddels. Als ze hier thuis oefent mogen we echt niet kijken of luisteren. Als ze ons in de buurt hoort stopt ze al met spelen. Gek kind. Ik moet zeggen dat het niet tegenviel! Ze deed het echt heel leuk en ze krijgt echt van die snelle, handige vingertjes op die snaren! Heerlijk om te zien.
Nu lekker 2 weken vakantie!
Voor iedereen die ook vakantie heeft; een fijne vakantie en fijne koningsdag!!