zaterdag 13 april 2013

Dat is leuk!

Eindelijk, mijn omslagdoek is af! Gisteren de laatste bolletjes katoen kunnen scoren. Dit is het resultaat geworden. Ik ben er erg blij mee!
Hij is op het breedst zo'n 1,8 meter! Hij viel volledig over de salontafel heen haha! Ik denk wel dat ik hem nog even ga blocken, voor het mooie. Maar hij is af.

Verder kwam ik vandaag op een site, waar ik zo ontzettend vrolijk van werd, dat ik hem jullie zeker niet wil onthouden! Hilarisch! pintester.com.
En inderdaad, zoals de naam al doet vermoeden; deze dame test pins van pinterest uit. Echt geweldig, haar beschrijvingen en foto's. Ik werd er echt heel erg vrolijk van, haha. Het is zo herkenbaar! Ook ik heb wel eens wat dingen van Pinterest nagemaakt/uitgeprobeerd. En inderdaad lukt het gewoon niet altijd om het resultaat te behalen wat ze pretenderen. Maskertjes die echt niet werken, en je 2 dagen onder de uitslag eindigt, cakejes die echt niet zo mooi worden als op hun foto's. Het is echt de moeite waard om op haar site te kijken. Je humeur klaart onmiddelijk op en je voelt je echt niet meer de enige loser waarbij veel dingen lijken te mislukken die bij anderen schijnbaar moeiteloos gaan.
Daarbij is het idee natuurlijk geniaal, om zulke tests in een blog uit te werken!
Jammer dat ik het zelf niet heb bedacht.

En eindelijk, vanmiddag klaarde het weer ook wat op. Heerlijk, een beetje zon op het lijf. De meiden voelden zich volledig in zomerse sferen, toen ze bij opa en oma de sokken uitdeden en heerlijk in eht gras gingen liggen. (Zo warm was het niet natuurlijk, maar blijkbaar hadden ze de lente in het hoofd!)
Maar eerst zijn we vanmiddag even heerlijk gaan bowlen met zijn vijven. MIjn schoonmoeder kwam ook nog even langs en heeft Julia geholpen bij het omgooien van de kegels. Eigenlijk is Juul er nog wat te klein voor, maar ze vond het evengoed  erg leuk hoor!
Het meest leuke was natuurlijk dat ik de hoogste score had, na een uurtje bowlen. Ik heb zelfs Sander verslagen! Kijk, daar doe je het natuurlijk allemaal voor! Sander en ik hebben altijd een beetje competitie met spelletjes. We willen gewoon allebei er graag winnen. Dat is ooit ontstaan (en aangewakkerd) toen we een potje Risk deden. Uiteraard bleek het Sander zijn opdracht te zijn mij te vernietigen en hij heeft dit ook zeer vakkundig gedaan. Lees; Eerst roeide hij de andere spelers van het bord. Uiteindelijk had ik nog 1 landje, IJsland, (zoiets vergeet je nooit meer natuurlijk!) en daar stond ik met 1 legertje nog op. Hij stond overal om me heen met minstens 10 legers per land en in plaats van mij uit te roeien en mij uit mijn lijden te verlossen, sloeg hij een beurt over en ging maar legers bijzetten! Nu vraag ik je! Sindsdien is het echt oorlog tussen ons, met spelletjes. (En Risk hebben we dus echt ruim 10 jaar niet meer gespeeld!!!). Dus jullie snappen dat mijn genot groot was, vanmiddag. Gnagnagna! En mijn wraak met Risk komt ook ooit nog.......

En altijd leuk, met bowlen; de schoenen. Dat vroeg natuurlijk even om een mooi familiefotootje van de voeten.

En dan heb je ineens een puber die zich schaamt om met zulke schoenen te moeten lopen.
Ik denk dat we binnenkort nog maar eens gaan. Daarom alleen al!