vrijdag 1 februari 2013

Ziekjes.

Bah, ik ben ziekjes. Ik ben grieperig, slapjes, niet fit, hoesterig etc. Daar word ik niet blij van.
Aangezien mijn buurmeisje zondag jarig is heb ik toch mijn ziekige lijf even naar de winkel moeten slepen. Action. Altijd goed, buuv vroeg knutselspulletjes. Ze wordt 4. Waar kan je dat beter vinden dan bij de Action? vouwblaadjes in soorten en maten, dikke stiften, stickertjes en een foamknutselsetje. Word je blij van, van Action. Ze hadden ook foam letterbakken, om zelf in elkaar te zetten. Met vilt en papier om de bak mee te bekleden. Leuk. Voor Julia, op haar kamer. Ik heb natuurlijk zo'n setje meegenomen om even uit te proberen. Het zal geen topgewicht kunnen dragen, maar het is wel erg leuk geworden. En met 20 minuutjes klaar. Grappig, misschien is het wat voor Noor haar feestje, om mee te geven of om met wat meiden te maken. Voor 2 euro is dat leuk.

Nu afwachten hoe lang het leeft, haha, maar voor 2 euro blijft het leuk, niet waar? Er zitten meerdere achtergrondjes bij dus dat kun je volledig zelf samenstellen. Sorry voor de slechte foto. Even snel gedaan.
Over 2 weken gaan we naar Duitsland, met mijn familie. Naar het zelfde huis als vorig jaar, met eigen zwembad, bubbelbad, sauna, turks stoombad etc. Aan het strand. We kijken zo vanuit huis op zee! Heerlijk, ik heb er echt zin in. De hele week de kids in het zwembad, de mannen lezen, wij lekker handwerken, moeders, schone zus en ik. Lekker spelletjes spelen; kolonisten van Catan staat voorop, of Canasta. Gezellig hoor!
Eerst volgende week Noor haar verjaardag vieren. Druk, maar wel altijd gezellig en dan voorbereiden voor de vakantie. Ik kan bijna niet meer wachten, en de kinderen ook niet! We kijken er erg naar uit!
Nog even 2 weken doorbuffelen, 15 nachtjes slapen, dan een paar uur rijden, dan genieten en ontspannen! Ik ben er erg aan toe, kan ik wel zeggen, zoals ik me nu voel. Ik probeer hier mijn handwerkwipjes nog af te maken, zodat ik op vakantie lekker schoon en nieuw aan dingen kan beginnen. Schone zus en ik willen graag een omslagdoek maken, met filethaken met een roospatroon erin. Klinkt truttig, ik hou niet zo van filethaken meestal, maar deze omslagdoek is echt erg mooi. Kijken of we er samen uit kunnen komen. Met de hulp van moeders moet dat lukken; die heeft vroeger heel veel filet gehaakt (of gefilethaakt?).
Maar nu eerst weer het zieke lijf naar school slepen. Zucht....