vrijdag 11 januari 2013

Pinterest.

Ik heb een nieuwe verslaving; ik ben gek op Pinterest. Ik was er al op gewezen door een moeder van school, hoe leuk het is. En geloof me; het is leuk!
Pinterest is een site waar je eigenlijk een online prikbord maakt. Hier zijn in veel categorieën heel veel foto's en plaatjes te vinden. En welke je leuk vindt kun je pinnen op je prikbord. Erg leuk. Erg verslavend, zoals gezegd. Zo kun je bijvoorbeeld een moodbord maken voor als je gaat trouwen, of voor de inrichting van je huis, of voor recepten, handwerkideeën etc.
Je kunt er ook vrienden volgen, of zelf volgers krijgen, voor je pins en prikborden. Uiteraard kun je ook zelf plaatjes van internet pinnen op je prikbord. Jouw pins kunnen dan ook weer gerepind worden.
Helemaal leuk werd het toen ik een beetje zat te zoeken en te neuzen en ineens wat foto's van mijn eigen blog tegen kwam! Wat een verrassing! Mensen hebben mijn dingen gepind omdat ze die zo leuk vonden! Ha, dat was goed voor het ego, kan ik je zeggen. Wat leuk.
Ik probeer een paar verschillende prikborden bij te houden. Met recepten, met handwerk, mijn eigen maaksels etc.
Waar ik overigens meteen weg van was, was een recept voor Nutellabrownies. 3 ingrediënten; eieren, nutella, bloem. That's it. Nou ja, dit heb ik altijd wel in huis dus vanmiddag even geprobeerd. Erg makkelijk, erg lekker. Het recept was goed voor 8 cupcakevormpjes. Je kunt ze ook in een brownievorm doen en later zelf snijden natuurlijk. Echt een blijvertje, en zeker met/voor kinderen een eitje! Hier is de link.nutellabrownies.
Dat is ook zo leuk van Pinterest. Er staat altijd een link bij naar de originele website. Heel leuk. Minder leuk voor je tijdsplanning, want je rolt van de ene site in de ander op deze manier haha! Je kunt er uren in kwijt, voor als je je verveelt.










Lekker zien ze er uit he?