zaterdag 29 december 2012

Ha, geniaal! Lang leve acne creme!

Ik ben zo intens gelukkig! Ik had vorige week verteld dat Julia met balpen op haar mooie Jolina Ballerina poppen had getekend. Echt waar, zulke mooie poppen, waarvoor ik via internet extra kleertjes had besteld, omdat die in de winkel bijna niet zijn te krijgen, en mevrouwtje tekent er op met balpen!
Ik heb echt alles geprobeerd; balpenverwijderaar, aceton, terpentine, tandpasta, alcohol, dasty ontvetter, cillit bang, muscle, noem maar op. Niets hielp en de balpen bleef er onverminderd op zitten.
Op internet las ik de tip van acne creme. Acne creme? Dat meen je niet! Dat was ook mijn reactie, maar na alles geprobeerd te hebben heb ik donderdag toch maar een tube benzoylperoxide gekocht. (Bij het Kruidvat).
Ik heb de poppen voorzichtig ingesmeerd en op aanraden in het daglicht gelegd. Werkelijk, de pen verdwijnt terwijl je kijkt! Ik heb dit een paar keer herhaald en het is volledig weg nu. De poppen zijn niet van kleur veranderd of uitgebeten. Ik ben volledig verrast dat het echt werkt!
Niet te geloven. Het lijkt wel een tv-reklame, haha, maar het werkt echt! Ik ben zo blij. Ik had er meer pijn van dan Julia, dat de poppen bekladderd waren. De pannekoek. Ik was echt boos en verdrietig, ik vond het zo zonde..... Maar nu ben ik weer blij, heel blij. En Julia heeft beloofd dit nooit, maar dan ook nooit meer te doen! Ik hoop het!
De gezichtjes, en met name de voorhoofden waren volgetekend en nu is alles weg!
Dus, wie dezelfde ellendige creatieve kleutertjes in huis heeft, die zich botvieren op hun babyborn, barbiepoppen of andere poppen; Dit is echt aan te raden.

Voor de lol even een voor en na foto.
 In het echt was het nog feller/erger dan het nu lijkt.
De voorhoofdjes weer helemaal mooi schoon!