maandag 24 december 2012

Fijne kerstdagen!

Hieronder de armbandjes die ik heb gemaakt. 3 bij elkaar passende voor mij. Inclusief bijpassende nagellak inmiddels, door Annabel aangebracht. Ook Julia en Nora heeft ze onder handen genomen.

En voor Julia deze, met regenboogkleurtjes.
Het is een bestaand armbandje, van Bacio junior, voor kinderen om bedeltjes omheen te doen. Deze was van Nora, maar is inmiddels te klein geworden voor haar. Voor Julia is hij wel goed van maat. Ik heb er dezelfde parelmoerkraaltjes omheen gedaan. Heel simpel te vervangen en door de handige sluiting altijd op maat te maken. Ik heb al gezocht op internet waar ik deze koordstoppers/druksluiting zou kunnen vinden. Ik heb 1 webshop gevonden, maar hier in Hoorn hebben we ook een grote kralenshop dus daar ga ik nog even kijken volgende week. Leek me ideaal ook voor vriendschapsarmbandjes of gehaakte koordjes of zo.

Verder ben ik nu 9 dagen vrij, alle boodschappen zijn binnen, de pindarotsjes zijn klaar, de stoofperen staan op, dus volgens mij ben ik kerstklaar. Ik heb alleen nog geen idee wat ik aan doe morgen en overmorgen, maar ach, een kleinigheidje hou je toch....

Rest mij alleen maar iedereen een heerlijk fijne kerst toe te wensen. Geniet van elkaar en het eten en de gezelligheid!