woensdag 7 november 2012

Tas.

De tas voor Jolina is klaar. Leuk hoor, zo'n klein haakprojectje. Snel af, niet te moeilijk, net wat ik nodig heb. Aangezien ik mijn week niet zo heb, moet het niet te ingewikkeld worden. Onze Flip is weer opgeknapt maar gisteravond gleed ik uit op de overloop en stootte mijn teen en scheenbeen. Mijn scheenbeen is blauw en dik, maar mijn tweede teen ( die bij griekse tenen, zie de post op 26 maart... aanzienlijk groter is dan de grote teen) ving volledig de klap op van de deurpost. De deurpost won...... mijn teen is na een ochtend werken in strakke schoenen onnoemelijk paars en dik geworden. Het is precies het topje. Echt waar, ik kan wat hebben, maar gisteren werd ik misselijk van de pijn. Ik dacht werkelijk dat ik flauw ging vallen. Maar goed, ik bleef hoog en mijn maaginhoud laag, dus het viel wel mee achteraf. Alleen doet het veel pijn in de schoen. Maar dat is niet het ergste. Voor ik een jongen ben is dat wel weer over, haha! Maar het is een beetje een rotte week. Mede door wat andere ontwikkelingen ben ik niet volledig in mijn hum, zal ik maar zeggen. Ach, we moeten het maar nemen zoals het komt. Dan maar met paarse teen.
Hier een foto van Jolina. Sorry dat ze bloot is, dat is Juul dr schuld. Ach, ze heeft zedig een onderbroek aan dus.... sorry voor de brakke foto. Slecht licht en de tablet heeft geen flits....

De tas is lekker groot, zodat alle balletspullen erin kunnen...
Niet te geloven wat je doet voor je kinders...... woehahaha!