maandag 19 november 2012

Tablethoesje

Ik heb de laatste tijd weinig zin/moed om me met grote projecten bezig te houden. Annabel haar trui moet nog af.... geen puf.
Maar kleine tussendoordingetjes gaat beter. Dingen die redelijk snel af zijn, niet te moeilijk, dat voegt me op dit moment. Ik heb voor Nora's (kleine) tablet een hoesje gehaakt van textielgaren. Helaas, zo zie je maar weer, was dit een goedkopere uitvoering dan de duurdere zpagetti, wat je dus ook terugziet in het hoesje; In het midden had ik zo'n lang stuk heel dunne stof, waardoor het hoesje niet helemaal mooi egaal recht is geworden, maar in het midden iets versmalt/ naar binnen trekt. Ach, Nora is er evengoed heel blij mee, Annabel wil er ook 1 dus ik kan even vooruit. Noor heeft hem zelf opgepimpt met een leuke hanger. Ik krijg ze hier niet aan het handwerken, maar ze zijn op hun eigen manier wel kreatief en altijd bezig met dingen opleuken. Het staat erg leuk vind ik.
Annabel haar beugel is inmiddels goed gewend. Dat gaat steeds beter. Ze heeft geen pijnstillers meer nodig en het eten gaat ook beter. Gelukkig. Maar ze doet het stoer. Ook de andere meiden zijn kanjers. Zaterdag is Sander met Julia en Nora naar de intocht van Sinterklaas geweest. Uiteraard moest er 's avonds een schoen gezet worden. Heerlijk om te zien hoe Annabel en Nora dit spel meespelen voor hun zusje. En ze zien het voordeel van nog 4 jaar kadootjes krijgen haha! Heerlijk he.
Nora moet weer een surprise maken voor school. Oh, living hell, ieder jaar weer iets verzinnen....
Annabel haar meester (groep 8) heeft bedacht dat de kinderen een kado voor zichzelf kopen, waarna ze dit op 5 december op een tafel zullen leggen en 1 voor 1 heel verrast hun eigen kado gaan openmaken. De hele klas vindt dit prima. Haha, ik vind hem geweldig, deze meester. Dus dat wordt geen surprise waarschijnlijk. Joepie! (Als er niet een boel ouders op hoge poten naar school gaan om te reklameren.... zul je altijd zien..).