dinsdag 9 oktober 2012

Weinig nieuws.

Zoals de kop al meldt; weinig nieuws te melden op het moment. Ik brei lekker verder aan het zilvergrijze truitje, rommel in huis, geniet van de meisjes (als ze even niet achter het behang zitten haha) en werk regelmatig. Ik weet nog niet of ik van de herfst geniet of niet. Ik vind het aan de ene kant koud en winterig, brrr, maar aan de andere kant is het lekker herfstig, de blaadjes vallen zo mooi, het weer is al een paar dagen koud maar wel zonnig, heerlijk dus eigenlijk, en binnen in huis is het knus en gezellig en met de haard aan heerlijk warm en had ik al gezegd gezellig?
Ik heb net op een website 5 dikke tijdschriften besteld, barstensvol heerlijke breipatronen, voor huis, voor vrouw (ook de vollere!) en voor de heb. Sjaals, omslagdoeken, mutsen, sloffen etc. 1,25 per boek. Dat is dan weer mooi, heb prachtige wol liggen (afgelopen vrijdag weer gekocht, ditmaal prachtig blauwe bij de Aldi vandaan, kon me niet inhouden...) en nu een paar leuke patronen voor een trui voor mezelf. Lekker om mee te nemen naar Zweden!
Sander zit momenteel in Londen, uiteraard wordt morgen een enorm hectische dag, met een partijtje van Nora's vriendinnetje, Julia's eerste zwemles en een mama die moet werken. Handig. Gelukkig hebben we een lieve oma en vriendin om ons te helpen. De tandarts hebben we maar verzet en de logopedie hebben we ook maar een week later gepland. Nora gaat eerst naar gitaarles en daarna door naar het feestje, oma en Annabel brengen Juul naar zwemles. Ik vind het wel spannend hoor, mijn Juultje. Ik hoop dat ze het redt want ze is de laatste tijd best snel moe en de traantjes zitten soms hoog. En dan voel je je weer schuldig als mama dat je er niet bij bent.... zucht, zo blijft het. Julia zelf is in de wolken dat ze met oma mag, dus ik laat het maar los. Alles staat gepakt klaar, ik heb morgen een enorm drukke werkdag maar het vooruitzicht van Zweden maakt veel goed. Mijn paps komt in de herfstvakantie de meiden opvangen en ze gaan waarschijnlijk met hun beide opa's naar het Corpus in Leiden, dus dat vinden ze geweldig. Leuk hoor! Ik denk dat de opa's ook zullen genieten!
En mams en ik gaan lekker vliegen en treinen naar Oland. Zin in!
Dat was even in het kort (nou ja, kort:-) wat er hier gebeurt. Verder heb ik op handwerk gebied even niet zo veel te bloggen. Ik brei door en laat het eindresultaat wel zien als het af is.