vrijdag 19 oktober 2012

We gaan!

Het was een gekke, dubbele week. Mijn ouders zijn dinsdag gekomen. Heerlijk weer. Maar vandaag had ik de uitvaart van de vader van mijn vriendin. Hoe verdrietig is dat toch. Mede hierdoor stond mijn hoofd nog niet echt naar een weekje vakantie.
Het was een zeer indrukwekkende uitvaart, waar de liefde en het respect voor deze bijzondere man vanaf spatte. Van zijn kinderen, vrouw, vrienden en andere familieleden en kennissen. Heel indrukwekkend en heel mooi om te zien. Maar het meest verdrietige is toch het gemis en verdriet te zien bij zijn familie. Heftig. Met name lieve kleinzoon die opa toesprak. Toen hield bijna niemand het meer droog. Je beseft je wel weer extra hoe we boffen dat we iedereen nog bij ons hebben. Ik ben er behoorlijk mee bezig moet ik zeggen. Het maakt veel indruk. Heel heftig en triest.....

En nu is de koffer ingepakt, we zijn ingecheckt en morgen gaan we! Naar Zweden, moeders en ik! We hebben er enorm veel zin in. De laatste dingetjes liggen klaar, de handbagage is gepakt dus kom maar op. Morgenochtend eerst nog even naar paardrijden met Annabel en dan begin van de middag naar Schiphol.
Het truitje voor Annabel vordert gestaag, hij wordt denk ik wel erg leuk. Ik zal na de vakantie weer wat laten zien.
Verder sukkelen we lekker door hier. Als we uit Zweden komen zijn de kittens er, dus ook daar is alles klaar voor, inclusief kattenbakkorrels, voer, speeltjes en wat je maar kunt bedenken. De meiden kunnen niet meer wachten!
Tot over anderhalve week zo ongeveer. Misschien laat ik tussendoor nog wat horen.
Daar gaan we hoor!