maandag 10 september 2012

Hoera!

Na een enorm hectische week, waarin er van handwerken niets kwam, lijkt de rust weer enigszins wedergekeerd. Mijn paps is weer thuis gelukkig, nadat hij ons en zichzelf nogal heeft laten schrikken met zijn rikketik. Gelukkig gaat het weer. Er zal wel enige behandeling nodig zijn in de toekomst, maar dat komt goed. Dat weet ik zeker. Ik ben vorige week dus op en neer naar Tiel geweest, om zaterdag weer terug te keren naar Tiel ivm fuitcorso en appelpop. Het was een gezellig weekend. Wat zijn mijn broer en schonzus toch ook een schatten!
Nu hadden ze daar kittens. Zulke schattige kittens! Het gevolg is dus dat we binnenkort 2 kittens deze kant op krijgen! De meiden zijn zooooo blij, en wij erbij! De rode kat heet Flip(je). Dat moet natuurlijk als je uit Tiel komt en rood bent. En de andere noemt Sander al 2 weken Jodokus. Dus de grijze heet Jodokus nu, dat kon ook niet meer anders, haha. Waarschijnlijk is Jodokus wel een dame, dus de kinderen haddden al bedacht dat dat gewoon Jodi of Jojo wordt. Ze zijn nu 2 weken oud dus blijven nog wel even bij hun moeder. Hopelijk over en week of 8 komen ze. Ik heb al hele leuke mandjes gezien om te haken..... met Zpagetti of zo.
Dus wie weet leef ik me hier voolopig maar op uit.
We zouden er eigenlijk 1 doen, maar Sander wilde heel graag een tweede en ach, wie ben ik om te protesteren toch? Leuk! Ook voor de beestjes zelf is het fijn om samen te komen, hebben ze gezelschap aan elkaar. We zullen wel goed moeten opletten dat broer op tijd geholpen wordt, anders is straks zus ongewenst met jong geschopt, dat kan natuurlijk niet...  Maar oh we hebben er zin in!
Hier maar even een foto van het grut.