dinsdag 28 augustus 2012

Weer thuis!

Sinds enkele dagen zijn we weer thuis. We hebben 3 heerlijke weken gehad, waarbij we op 3 verschillende campings zijn geweest. Het weer was meer dan geweldig, de caravan is geweldig goed bevallen, de voortent is enorm en super en als we die niet nodig hadden deed de luifel ook goed werk. Ideaal, de luifel. In 5 minuten opgezet, je zit toch droog en we hoeven niet meer voor 2 dagen of zo, 2 uur bezig te zijn met het opbouwen van de voortent. Wat we dus op 2 campings, waar we maar een paar dagen waren, niet hoefden te doen. Echt super gehad dus.
En de volgende vakantie is alweergeboekt. In de herfstvakantie ga ik 8 dagen met mijn moeder naar Zweden, naar Janny en Rienk! Wat heb ik daar zin in! Uiteraard voel ik me wel schuldig dat ik weer alleen weg ga, zonder kinderen of man, maar de gelegenheid deed zich voor en wie weet wat er volgend jaar is etc. dus we doen het gewoon! Ik vind het heel leuk om samen met mijn moeder op stap te gaan. Lekker bij Janny en Rienk kletsen, spelletje doen, keuvelen, wijntje drinken etc. De tickets zijn al binnen. Leuk leuk leuk.
Verder is onze laptop enorm gecrashed en via de blogger-app foto's plaatsen lukt niet, dus ik kan nog geen foto's plaatsen van de vakantie. Vreselijk irritant als dat allemaal niet lukt. Grmbbll. Leuk, techniek, maar het moet wel werken!
Zodra het weer lukt zal ik wat plaatjes plaatsen. Nu weer naar het werk. Ben benieuwd hoe daar alles is......