woensdag 4 juli 2012

Hij is er!

Sander heeft vanmorgen met mijn vader de caravan gehaald. (Mijn ouders stonden gisteren onverwacht op de stoep, gezellig!). We hebben hem volledig leeggehaald, bruikbare spullen uitgezocht, uitgedeeld en naar het stort gebracht. Mijn moeder en ik hebben de caravan volledig schoongemaakt. En dan bedoel ik; volledig schoongemaakt..... Dat was best nodig, nou ja, vooral de koelkast en de badkamer, want de rest was niet eens zo vies. Maar nu is hij zo heerlijk schoon, en zo heerlijk fris, geweldig. Nu is hij echt van mij/ons.
En hij is zo mooi en zo gezellig, helemaal met de grote tafel opgeklapt (had ik nog niet gezien, alleen plat met zooi erop). Eigenlijk is hij gewoon top! En had ik al gezegd hoe netjes en gezellig? En mooi? Oh, ik ben er zo blij mee, let maar niet op mij.......
Volgend weekend gaan we naar mijn broer zodat Sander samen met hem wat dingen kan nalopen, gas controleren, waterleidingen even vervangen etc.
Hier even wat foto's van de binnenkant.
 Foto vanaf de deur genomen, met het stapelbed achter je.
Het kleine treinzitje (en Annabel's bed)
 Het stapelbed, waar Julia het bovenbed al heeft geconfisceerd.
De badkamer met opklapbare wastafel. (ben hier echt 1,5 uur bezig geweest met schoonmaken).
De gordijnen zijn gewassen, de overgordijntjes, die sier waren, hebben we weggelaten. Overal zit verduistering op dus dit heeft geen meerwaarde en staat popperig.
Nu kijken wat voor kleur ik ga gebruiken voor kussens of dekens.... Suggesties hoor ik graag.