vrijdag 13 juli 2012

Hij is af.

Zo, de tas is echt helemaal af nu. Er zit een knoopje op en er zitten hengsels aan.
Ik heb de hengsels gehaakt over 8 vasten, zodat er een brede strook ontstaat en deze heb ik aan de andere kant vastgemaakt. Vervolgens heb ik een gedeelte van dit hengsel aan elkaar genaaid, zodat de handvatten/hengsels een beetje rondlopen. Dit vond ik leuker bij de tas passen. Ik ben er blij mee! Misschien handig voor een klein handwerkje of als je ergens heen gaat waar je niet de grote hutkoffer nodig hebt (die iedereen in mijn gezin volplempt met meuk, want hij is zo lekker groot, zoals telefoon, sleutels, ds-en van de kinderen, kleine tablet van kind, billendoekjes voor vieze snoeten, zakdoekjes, oh ja mijn lipbalsem moet ook mee en ga zo nog maar even door..... waar blijft de handtas voor de man??)
Dus eigenlijk voor als ik een avondje alleen wegga of zo.