vrijdag 25 mei 2012

Eindelijk!

Al jaren is onze tuinset mij een doorn in het oog. Eigenlijk heb ik hem nooit echt mooi gevonden en al zeker niet praktisch. eerder deze week had ik ineens een latje van de tafel in mijn handen (he, vervelend nou...) en de stoelen leken ook niet echt meer stevig.
Na jaren van tegensputteren was Sander het inmiddels wel met me eens, dus gisteravond hebben we een nieuwe tuinset gehaald. We hadden hem vorig jaar al gezien en vonden deze beide erg mooi. Nu, bijna een jaar later vielen we nog steeds allebei voor deze set, dus dat kwam goed uit.
Eerst wilde Sander hem laten bezorgen, maar dat kon alleen op maandag of donderdag (maandag, pinksteren, Julia jarig, dus volgende week pas??!!??, ik dacht het niet!) Dus met passen en meten en 2 keer rijden hebben we alles in huis, en nog eens 25 euro bespaard op bezorgkosten. Overigens waren meerdere vrouwen bij de kassa het met me eens toen ik zei dat ik de set dit weekend al wilde hebben, zeker met een verjaardag maandag! Ze moesten erg lachen.
 Oude set, met al die latjes bijna niet schoon te krijgen!
Nieuwe set, met een tafel die uit te trekken is van 2 meter naar 2,5 meter. Aluminium en artwood. En passende kussentjes.
Word ik blij van.