maandag 2 april 2012

Tjonge jonge..

Heb nu al meerdere pogingen gedaan om een nieuw bericht te plaatsen, via de BlogApp. Al 2 keer mislukt, berichten blijven hangen etc, dus dan maar weer via de gewone weg.
Ik heb het weekend nog maar een tas gemaakt, van de Zpagetti die ik had gekregen van de kinders voor mijn verjaardag. Deze tas is opengewerkt dus niet geschikt voor kleine dingetjes, maar ideaal voor grotere dingen of als strandtas of zo. En ach, met 3 dochters heb je niet snel een tas teveel toch?
Op de foto komt de tas niet echt tot zijn recht helaas. In het echt is hij een stuk leuker, maar ik zal toch een fotootje laten zien.

Via de gewone weg lukken de foto's ook niet, dus deze volgen nog. Leuk, technologie, maar dan moet het wel werken. Eigenlijk was het een stuk rustiger toen ik nog volledig digibeet was en in de vorige eeuw(en) zat, had ik minder irritaties over nietwerkende Apps en weigerende sites.....

Nu is het nog even bedenken wat ik zal gaan maken. Ik neig toch wel erg naar een beddesprei voor ons bed. maar welke kleuren zal ik gebruiken; lekker fel en bont, of juist stijlvol en rustig, iets heel vrouwelijks, of juist niet, want Sander moet er ten slotte ook onder liggen.... Ik peins er nog even over en ik hoop in Roermond bij diverse winkeltjes lekker wol te scoren! En ideaal, daar hebben ze een Wibra. Die hebben wij hier niet. En die hebben fijne Acrylwol of juist katoentjes die goed betaalbaar zijn. Ook zag ik op de website van Delicious Crochet prachtige haakpatronen die je kunt kopen. Werkelijk te prachtig voor woorden, maar wel bijna allemaal knuffels en poppen. Voor Bel en Noor schiet dat niet erg hard op dan weer, voor Julia wel, maar die heeft eigenlijk al genoeg knuffels en meuk.
Lastig lastig hoor, je bent op een gegeven moment toch een soort van verzadigd of zo... Want tja, hoeveel omslagdoeken kun je hebben, en hoeveel dekentjes kun je hebben?
Als iemand een goed idee heeft hoor ik het graag.