woensdag 14 maart 2012

Het weekend deel 2

Zondag nog heerlijk gefreubeld met moeder en schone zus. Kettingen van restjes zpagetti gemaakt, bloemetje gehaakt, ik denk voor aan mijn tas of zo.
Wat was het prachtig weer! We hebben heerlijk buiten gezeten in de zon, de meisjes hebben een beetje in de tuin gespeeld (voor zover dat ging) en Julia hebben we die dag nauwelijks gezien, die lag op zolder in bed en gilde af en toe als de film was afgelopen.
Maandag en dinsdag met moeders heerlijk wat in de tuin gerommeld dus die is klaar voor het voorjaar. Laat dat mooie weer maar komen!
Julia is weer wat opgeknapt, Annabel hangt rustig in de sling, nog wel pijnstillers nodig maar niet meer de maximale dosering per dag, dus ook dat gaat steeds beter.
Zelf lijk ik wel niet zo lekker, moe, last van hooikoorts denk ik, beetje duf maar ja dat is niet zo gek na zo'n drukke periode. Ik moet zeggen dat ik het zeer vermoeiend vind als de kinderen ziek zijn. (Vooral Julia die 's nachts dan slecht slaapt en vaak wakker wordt, ze lag ook op zolder ivm opa en oma op haar kamer, maar dat geeft niets.) Dus dat hakt er nu gewoon even in bij mij.
We hebben het ondanks de ziektes erg gezellig gehad de afgelopen dagen. Ook de meiden vinden het jammer dat opa en oma weer naar huis zijn. maar hopelijk zien we ze snel weer met Pasen! En we hopen dat broer en schone zus dan ook kunnen komen............ (voelen jullie de druk? het moet! haha)