maandag 12 maart 2012

Het weekend deel 1..

Afgelopen weekend was heftig, druk, zorgvragend en megagezellig. Zaterdag heb ik helaas het vrijgezellenfeestje van een heel lieve vriendin moeten missen omdat Annabel jarig was en dit feestje op korte termijn gepland moest worden, en helaas dit de enige dag was die kon. Ik vond het erg jammer dat ik het moest missen maar met een jarige 11-jarige smurf, die ook nog eens haar arm heeft gebroken en zeer hulpbehoeftig was is, ging het niet anders. Annabel had natuurlijk al gaatjes gekregen voor haar verjaardag, in december, maar evengoed hebben we nog wat kleine andere dingen kunnen vinden om haar blij te maken, en dat is gelukt! Ieder kado was een schot in de roos! Het meisje was zo aangenaam verrast, heerlijk om te zien. Ze had eigenlijk niets meer verwacht dus dit was super. We hebben gezellig bezoek gehad en heerlijk gegeten met opa's en oma's dus evengoed, ondanks de pijn, heeft ze een fijne dag gehad. Helaas werd 's avonds Julia weer ziek, flinke koorts, erg veel pijn, dikke klieren en erg ziek. Nogmaals, Julia is niet de makkelijkste als ze ziek is! Tjonge jonge wat een spatjes krijgt ze dan! Hopelijk krijgen we dat er nog wel uit voor ze groot is! Vandaag ging het gelukkig weer beter met beide meisjes, Bel nog wel veel pijn en veel hinder, Juul nog wat hangerig en slapjes, maar Nora lijkt er overal tussendoor te glippen ,als een echt middelste kind. Ze is altijd makkelijk geweest van aard, weinig ziek geweest de afgelopen 9 jaar, en ook nu lijkt zij als enige menig virusje of ziekte te ontlopen. Ik mag dit uiteraard eigenlijk niet hardop zeggen, zal je zien dat ze morgen ziek is...... Ik klop in ieder geval even flink op hout, even afkloppen......
Deze ballon had ik voor Bel gemaakt, Nora vond het erg gemeen, Bel kon er om lachen.
hulp bij het uitpakken
de kado's