woensdag 22 februari 2012

Hij is af!

De omslagdoek is af, hij is lekker groot en lekker wollig warm. Altijd lekker op een frisse avond, of om even snel om te slaan als je naar buiten moet.
Ook nog even een fotootje van mijn nieuw gekochte knoopjes, waar ik nog geen bestemming voor heb, maar waar ik alleen al blij van word omdat ik ze heb. het geeft zo'n rijk gevoel om dat soort kleine hebbedingetjes te bezitten, net als een paar rollen smal lint, in leuke kleurtjes, voor heeeeel weinig geld ( schone zus, bij de Blokker, 4 kleurtjes voor maar 1 euro) dus altijd handig voor de heb, of voor de kinderen om mee te knutselen.
De kinderen zijn altijd mijn excuus haha, is het niet voor mezelf, dan wel voor hun en tja, een beetje goede moeder staat de creativiteit van haar kinderen niet in de weg, toch? Toch?