woensdag 21 december 2011

joepieee!

Eindelijk is mijn verjaardagskado binnen! 1 week levertijd werd 3 en half uiteraard, maar hij zou pas na de kerst komen dus dan valt dit weer mee!
Mijn eigen tablet met toetsenbord-dockingstation. Oh joepie, ook ik ben in de 21e eeuw aangekomen! Ik wilde hem gisteren zelf opstarten maar toen bleek dat ik hem (uiteraard) in het thuisnetwerk hier moet hangen, ben ik snel afgehaakt. Daar hebben we een IT-er voor hier in huis niet waar?
Ik ben al panisch dat ik mijn koffie eroverheen stoot of zo, poeh! 
Uiteraard typ ik dit berichtje nu ook op mijn eigen Asus. Heerlijk hoor! 
Nou ja, ben gewoon zo blij als een klein kind ermee. 
Moet alleen nog uitvinden hoe ik moet skypen met videobeeld. beter gezegd, ik zie de ander, ik zie mijzelf in klein schermpje, we horen elkaar en praten met elkaar, maar de ander ziet mij niet, en ik heb echt alle instellingen goed gezet en zo, zelfs Mees kwam er gister niet uit, dus die zet ik vanavond maar aan het werk hiermee. (Ligt waarschijnlijk aan de skype voor androidversie of zo?)
En ga nu niet mailen dat ik de camera dan aan moet zetten, want die stond echt aan haha! Ik ben wel blond inderdaad, maar dat was het eerste wat we hebben gedaan.
Nou ja, komt wel goed, ik ben vooralsnog stikblij ermee. En om even de ogen uit te steken, hier een fotootje (of 2....)
oke, de foto' s lukken dus nog ff niet...........