dinsdag 27 december 2011

De kerst weer voorbij...

De kerst was razendsnel voorbij dit jaar, met een paar drukke dagen vooraf was het gevoelsmatig heel snel kerst. We hebben het erg leuk gehad bij onze wederzijdse families.
Ik ben razendblij met mijn nieuwe tablet, maar foto's inladen lukt via dat ding nog niet, op een of andere manier. ook handige man snapt het niet. Dus ik zal het maar gewoon via de oude laptop proberen. hier alsnog een foto van mijn speeltje...

Ook de kinderen en grote neef Rob waren er erg blij mee; angrybirds en disney puzzels en memory zijn veelvuldig gespeeld. ook Julia is er weg van en erg handig ermee. Ze blijft vragen of ze met mijn kado mag spelen. (Bij nee natuurlijk een enorme huilbui van een half uur, maar je moet natuurlijk ergens je grens trekken niet waar?)

Ik loop flink achter met berichten door alle drukte, maar het kerstkado voor schone zus kan ik nu laten zien, dat kon natuurlijk voor de kerst niet.
Ook voor haar heb ik een haaknaaldenetui genaaid, met inhoud. (haaknaalden en schaartje).
Ze was er erg blij mee.



Ik heb hem zelf in het roze, maar blauw is ook leuk!


Met kerst in Limburg nog snel een klein viltprobeerseltje gemaakt.een groen konijntje.

Kortom, de dagen waren snel om maar we hebben werkelijk genoten bij ouders en schoonouders, met broers en zussen en neefjes en nichtjes, precies zoals kerst moet zijn, in mijn beleving dan.