maandag 7 november 2011

ook Julia bevangen...

Bijna drieƫnhalf jaar oud, en ook Juul heeft de Wii ontdekt! Helemaal dol op Dora en Boots op de wii. En je zult het niet geloven, handig dat ze ermee is! Kinderen leren dingen toch sneller dan wij, met onze gesapige leeftijd van bijna 36.........

Erg grappig om te zien hoe snel die kleintjes dit oppikken he. Nu zijn die spelletjes ook ontwikkeld voor de kleine medemens, dus erg veel fout doen kunnen ze niet; als ze maar bewegen dan is het snel goed, maar erg leuk om haar te zien. (moet ze met de armen bewegen om te vliegen, en vol overgave doet ze dit mee, terwijl met je hand op en neer gaan natuurlijk ook genoeg is haha!)

Ik hoop vandaag Nora's deken af te krijgen. Na een enerverend weekend met als hoogtepunt zaterdagavond een uitje naar Amsterdam, is er van haken niet veel gekomen. Het was gisteren bij Ikea enigzins afzien voor mij en 2 vriendinnen, maar zolang we in beweging bleven ging het wel! Was weer erg gezellig moet ik zeggen.
Details zal ik besparen, niet alles moet je naar buiten brengen haha, maar het leek of we 17 waren zeg maar.... (vul dit dus zelf maar verder in.....) Maar ik was al enigzins grieperig, dus zo'n uitputtingsslag helpt niet.

Dus snel maar weer aan de haak, want er wacht nog 1 projectje wat af moet, en ik heb weer een nieuw tijdschrift met allerlei leuke huisaccessoires etc...
Hier staan veel gebreide dingen in, maar ook een boel dingen die je moet breien of haken, en daarna vilten. Moet ik ook nog eens uitproberen geloof ik, geeft een erg leuk effect!
(Dit vilten houdt overigens niets anders in dan het na het breien loeiheet te wassen, waardoor de speciale wol viltachtig wordt... geloof ik)