woensdag 16 november 2011

Gezelligheid kent geen tijd....

Vanmorgen werd bij ons een nieuw Lidl-filiaal geopend, met extra leuke aanbiedingen. Zo hadden ze een elektrische sfeerhaard (met traploos instelbare temperatuur en licht/vlammeneffect, en meerdere standen etc, in een witte ombouw) voor slechts 75 euri. Wordt je blij van, want we hebben er vorig jaar ook al naar gekeken, maar kostte zo weer een paar honderd euro dus tja...
Sander om 8 uur voor de deur (ging om half 9 open) en zo'n 100 mensen al voor hem. Ik om half 9 erachteraan gefietst, had hij al een haard bemachtigd! Geweldig, die drukte en nerveuze mensen en geduw en getrek etc. Lange rijen bij de kassa, alle personeel ingezet, zie je het voor je? Wij de spullen op de band en ja hoor, storing in de pinautomaten. Na een half uur is Sander maar geld gaan pinnen bij een automaat (half Hoorn weer door..) maar uiteindelijk hadden we het hoor. Hebben we ook nog even een muziekstandaard voor Nora meegenomen, voor 2 euro. I absolutely love dit soort discount-winkels! Onze nieuwe Lidl om de hoek heeft ook nog eens een verse bakkerij in de winkel, met allemaal warme broodjes, croissantjes etc. (Heb ik alleen nog maar in Duitsland bij de Lidl gezien, maar zal ergens anders ook wel wezen, maar wij kennen het hier nog niet!)
Dus oh joepie de poepie, wat een aanwinst, de winkel en de kachel!
Onze bloedjes hoeven geen schoen meer te zetten bij het schamele rooster van onze hetelucht-verwarming. (Dat is ten slotte onze kachel en Sint zegt dat schoentjes bij de kachel moeten...).
Dit zag er toch zo sneu uit, 3 schoenen voor een l*llig roostertje in de muur.
Kortom, dit ziet er beter uit vind ik zelf en ik ben helemaal happy!
Het zwarte snoer werken we nog weg hoor, ziet er een beetje raar uit.
(En ik heb bedacht dat de kamer, lees; banken, misschien wel om moeten. Sander bleef er bijna in! Maar volgende week komt moeders, dus waarschijnlijk is die wel bereid mee te sjouwen, want die vindt dit doorgaans erg leuk om te doen!)
Dus mam...... ik heb je hulp wel weer nodig denk ik!

ps rechts op de bank ligt mijn sjaal, hij is bijna af! Er volgt snel meer hierover!