maandag 29 augustus 2011

Gefröbel..

Ik geef het toe, ik ben verslaafd aan de Action; Ik zou er meerdere keren per week heen kunnen (wat soms ook gebeurt...). Nu heb ik begrepen dat ik daar niet de enige in ben in mijn familie; Mijn moeder heeft het zelfde, en ik heb een oom en tante die er ook geregeld komen. (lees; ook wekelijks?)
Dus, toen ik er weer was vanmiddag, heb ik weer een boel gekocht. (mooie emmer voor 92 cent, blik en handveger voor 86 cent, 10 vetbollen voor de vogeltjes voor 99 cent, kortom, gaf uiteindelijk weer veel te veel uit, want alles lijkt goedkoop en handig, haha).
Maar ik heb ook 2  mooie dozen met kraaltjes gekocht; het stoort toch enigzins dat mijn meiden niet echt te motiveren lijken tot gefruts en gefriemel, net als hun moeder, dus ik blijf van alles proberen. Ik heb het dus gevonden hoor!
Hieronder het resultaat van een avondje frunniken met Bel en Noor. De meiden hebben zo genoten dat Annabel me bedankte voor het leren, voor de Action en voor haar leven. Haha! (snap wel dat ze actrice wil worden, ze is nogal theatraal).
Maar goed, hier het resultaat:


Enkelbandjes, armbandjes en ringetjes. Leuk geworden he?
Heb een poosje terug een boek over kralen rijgen gekocht; leek me handig. Hier hebben we geoefend met de bloemetjes. (best simpel als je het door hebt.) Het was geweldig om te zien hoe snel de meiden dit oppikten en doorhadden! Heb echt genoten vanavond met de meisjes.
(nogmaals, lang leve bovengenoemde winkel, die dit soort dingen voor heel weinig heeft liggen!)