maandag 22 augustus 2011

De eerste steen is geworpen! (of gelegd)

De eerste straatdag zit er op. Veel tijd ging zitten in het uitmeten, afvoerputje leggen en het zand er in gooien. Maar uiteindelijk het straatwerk gaat redelijk hard. Mijn eerste 2 kleine bakjes (voor klimplanten tegen de lange schutting) zijn klaar. En jeetje, wat werkt dat optisch, van die grote tegels. (60x60). De ingang bij de poort lijkt echt erg ruim (is een luttel stukje van 180 cm of zo!)
Het kost wat maar dan heb je ook wat.... Wij zijn erg blij met het eerste kleine stukje!
(En tjonge, wat ben ik blij dat we daar niet zelf aan zijn begonnen, wat een tegels, zwaar en groot en je zou ze maar moeten zagen..)
Voor hun zelf is het ook al gepuzzel, kan je nagaan straks met het trapje, met verhoogde border die op het hoge gedeelte wel bij de grond af moet zijn. Ga er aan staan, ieder zijn vak zal ik maar zeggen. Ik help liever de arts wat aan oogleden te pulken en in te korten of zo haha! En van een goeie lipoom ben ik ook niet vies....
Afijn, hieronder het eerste resultaat; morgen zal weer een nieuwe update volgen.