dinsdag 21 juni 2011

De tas is af!

De tas van granny squares is af! (Bij de afwerking en het innaaien van de voering/binnenkant een klein slordigheidsfoutje, maar als je het niet weet, zie je het niet!).
Het resultaat is best leuk geworden, vind ik zelf. Echter de volgende keer zal ik rond de hele bovenrand een paar toeren vasten haken (makkelijker om de binnenkant aan vast te naaien) en de volgende keer neem ik een bredere band om de bovenrand van de voering mee af te werken. (Dit werd wel heel pietepeuterig gepriegel, zeg maar, en ik denk dat met een bredere rand het iets makkelijker vast te zetten en weg te 'moffelen' is.)

Niet te geloven, een leuke tas voor mezelf, had ik bedacht, maar Nora vroeg al meteen, mag ik hem morgen gebruiken? Ben benieuwd hoelang dat gaat duren voor mijn tas weg is haha!