zondag 17 april 2011

nog meer mutsjes...

afijn, ben met het zesde mutsje in een week bezig... was gisteren op verjaardag bij mijn lieve vriendinnetje, (met ook 3 dochters, de bofferd haha!) en zij wilde ook wel graag 2 mutsjes, roze en blauw. De blauwe is al klaar, de roze nog in wording. (eigenlijk zei mijn lieve man tegen haar, 'ze haakt er 1 op een avond, dus geef de bestelling maar door '. haha Maar voor die prachtige meiden van haar doe ik dat met liefde. (en aangezien mijn meiden alledrie al een muts hebben intussen, vind ik dit prima!)

3 opmerkingen:

  1. Hallo! via google kom ik op je site terecht. Ik zie echt hele mooie dingen, maar kan helaas niet vinden hoe ik kan zien hoe je het hebt gemaakt??? Ik zou het zo graag ook proberen! Ben sinds 2 weken aan het haken en vind het heel leuk. Heb een mooie pannenlap gemaakt, naar voorbeeld van mijn oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Wat een leuke mutsjes heb je gemaakt!
    Ik haak ook veel.
    Voor mijn dochter al heel wat mutsjes gemaakt.
    Maar deze granny square achtige is wel heel leuk.
    Kan je mij het patroon sturen?
    mijn email is: creatief@familievanelp.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze wil mijn vriendin heel graag voor haar dochtertje zou jij mij het patroon willen sturen aub ik ben al zolang aan het zoeken naar een mooi patroon

    gerion1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen